SALAM....SELAMAT DATANG.....

Love iT...can buY iT...

Friday, 3 April 2009

PrODuK PuRELinE



APA ITU GARAM GUNUNG PURELINE....
Kristal Garam Gunung Pureline berasal dari Pergunungan Himalaya. Garam gunung kaya dengan mineral dan zat galian. Terdapat 84 jenis mineral dan zat galian yang sama dengan mineral yang ditemui dalam badan kita dan sama seperti yang terdapat dalam air Zamzam. Kristal Garam Gunung kaya dengan tenaga bio (bio energy) pada getaran 8.7 hertz. Ia dilombong secara manual tanpa menggunakan bahan letupan bagi mengekalkan kualiti bio fizikalnya. Mineral dan zat galian yang terdapat dalam Kristal Garam Gunung berbentuk “Collodial / ionic' sehingga memudahkan mineral dan elemen ini untuk diserap oleh sel-sel tubuh kita.

Kebaikan Garam Gunung Pureline:
* Mengimbangkan tekanan darah
* Meleraikan gumpalan sel-sel darah merah
* Meningkatkan kandungan oksigen dalam tubuh
* Menganjalkan arteri (saluran) darah kita
* Melarutkan sebarang pengumpulan kalsium dalam darah
* Membekalkan zat mineral berbentuk ionik yang seimbang
* Menyelaraskan kelancaran perutusan sistem saraf
* Membekalkan elemen-elemen yang diperlukan dalam pembentukan pelbagai cairan dalam tubuh seperti hormon, enzim, “co factor” dll
* Membantu pembaharuan semula sel-sel
* Menghapuskan radikal-radikal bebas dalam tubuh
* Membantu pergerakan otot-otot usus
* Keseimbangan mineral mensinergikan sistem metabolik dengan lebih sempurna
* Menyelesaikan masalah kesihatan yang berpunca dari ketidak seimbangan mineral
* Membantu penyerapan vitamin dengan lebih sempurna
* Mengimbangi faktor Ph.
* Boleh membantu dalam penyembuhan penyakit kulit
* Membantu menguatkan tenaga batin

TAHUKAH ANDA KESAN GARAM BIASA KE ATAS TUBUH BADAN KITA..
• Garam biasa yang terdapat didalam pasaran kebanyakanya adalah garam laut yang telah diproses menjadi 99% Natrium Klorida (NaCI).[justify]• Menurut kajian pakar, kita menggunakan 12-20gm garam biasa sehari. Ginjal kita hanya boleh memperoses keluar 5-7gm sehari dan yang selebihnya ditinggalkan didalam badan[justify]• Penggunaan garam biasa ini, lama kelamaan akan menjadi toksid didalam badan, Untuk menyigkirkan toksik ini, badan kita memerlukan air yang banyak dan ini akan meningkatkan kadar isipadu darah, ini mengakibatkan tekanan darah meningkat dan mengalami masaalah jantung.
• Apabila badan ingin menyingkirkan toksik,ia akan bergabung dengan kalsium yang terdapat dalam tulang,ini adalah tindak balas semulajadi. Ia akan menyebabkan osteoporosis atau tulang reput. Sisa kalsium yang tertinggal didalam badan semasa penyingkiran toksik, tidak dapat diproses oleh ginjal ini menyebabkan terjadinya batu karang seterusnya masalah buah pinggang.

1 comment: